Jak stracić tłuszcz na brzuchu tzw. oponkę ?

Ukierunkowane waga strata na na brzuchu i udach jest stosunkowo trudne i tylko pracuje dla bardzo nielicznych. Zwłaszcza, gdy zmniejszenie wagi bez ćwiczeń , to problemowe obszary temat nie zniknie , gdzie ty chcesz do .

Jest lepiej , aby spróbować , aby zmniejszyć ten całkowity procent tkanki tłuszczowej. Jest genetycznie określona w których wskazuje się ciała depozyty więcej tłuszczu i przerw it down pierwszy. Utraty wagi szybko na na brzuchu bez wysiłku , tylko z diety , to dlatego nie wykonalne w ukierunkowany sposób .

Czy istnieje ryzyko, z efektu jo-jo po utracie wagi bez ćwiczeń ?

  Każdy, kto stara się stracić wagi prawdopodobnie obawia się efektu jo-jo. Początkowo pan walczyć z wieloma odstąpienia przez o dietę , tylko aby mieć do znalezienia się na tych skalach krótki czas później , że ty ważyć więcej niż przed .

Utrata wagi bez tej efektu jo-jo – trwała zmiana w diecie może pomóc. To zdarza się szczególnie często , gdy zdecydowanie zbyt mało kalorii zostały zużyte ponad okres czasu.

W związku z tym , ty powinny jeść posiłki regularnie i zapłacić uwagę do tych właściwych składników odżywczych . Ryzyko efektu jo-jo jest zatem często podane z diet wytrząsania i waga strata pigułki .

Starają się jeść dużo białka i wyciąć w dół na węglowodany do Malutki . Więc ty pobyt pełen na długi czas. Tak zwane puste kalorie mogą być znalezione w białym chlebie i lemoniady , na przykład , i czy nie trzymać cię całości w tej perspektywie. W rezultacie , ty będzie wkrótce czuć głodny Znowu i będzie się zużywa więcej kalorii niż to konieczne .

Co rola robi stres grać w diecie ?

Co brzmi jak z hasłem reklamowym jest poważny zalecenie : Stres jest bardzo negatywny czynnik zdrowia. Co najmniej , kiedy to przychodzi do negatywu , przytłaczająca stres. Taki stres zaburza nasz układ odpornościowy i , w tym najgorszym przypadku, czyni nas chorych.

Nie trzeba by powiedzieć, metabolizm odgrywa się kluczową rolę tutaj. Ponieważ pod wpływem stresu nasz organizm przechodzi na awaryjne zarządzanie i gromadzi tłuszcz. Powodem dla tego jest archaiczny przetrwanie mechanizm , który został uzasadniony w tej odległej przeszłości, ale nie stać niekorzystne artefakt w naszym współczesnym świecie.

Kiedy będzie nasze epoki kamienia przodkowie naprawdę poczuć stres? Zwłaszcza, gdy zima zbliża i rezerwy były rzadkością . To był nie tylko wyrażone w tym fakt, że nasi epoki kamienia przodkowie byli naprawdę martwi. Jej ciało również zareagowało na ten sygnał , tworząc głębokie kieszenie. Bo kto mógł wiedzieć, kiedy nie będzie mieć coś do jedzenia ponownie ?

Kiedy jesteśmy podkreślił dzisiaj , to jest prawie nigdy spowodowane przez ostry głód . Ale nasz organizm nie wiedzieć , że . Ci, którzy są przewlekle podkreślił fizycznie ustawić wszystkie te dźwignie w ruchu ponownie. Ciało zaczyna się gromadzić . Co jest tutaj podwójnie śmiertelne : Stres wyostrza również nasze dolne funkcje mózgu .

Nasze wrażenia zmysłowe stają się ostrzejsze . Po wszystkim , a ( podobno ) zagłodzony człowiek epoki kamienia musi być skuteczny myśliwy czy jest on do zmienić swój los z szansą na sukces . Oczywiście, to nie było mniej przypadek w przeszłości , kiedy człowiek Stone Age Sam miałem do oglądania nie skończyć jako posiłek dla swojej strony.

Domowe ćwiczenia

Te nieodłączne powiązania między stresem a naszym metabolizmem wyjaśniają również, dlaczego ludzie mają skłonność do reagowania na stres poprzez jedzenie . Zwłaszcza w przypadku tych potraw , które można zjeść szybko i prawie w panice i które zawierają dużo kalorii .

Co jest absolutnie zrozumiałe z tym punktem widzenia na wychudzone epoki kamienia człowieka jest raczej niekorzystna dla nas . Zwłaszcza, gdy patrzy się w lustro i chodzenie na tych skalach staje się czynnikiem stres sam w sobie .

Jak wspomniano powyżej , deficyt kalorii jest konieczne , aby dostać się pozbyć z tych nadmiar funtów . Jeżeli ty wolisz , aby zrobić bez diety i ćwiczeń , pan powinien rozważyć z poniższych wskazówek.

Nikt nie lubi diet, abstynencji i głodu . Ale ty powinny nadal myśleć o zmieniających swój styl życia i jedzenia nawyków . Z pomocą zdrowej diety Ci się robi coś dobrego dla Twojego ciała w dłuższej perspektywie , a ty stracisz na wadze w zdrowy i trwały sposób.